hétfő, október 7

Szombati shopping


Szombaton vásárolni kellett mennem. De tényleg! Merthogy szülinapi ajándékot kellett vennem. Persze vettem mást is, de a fő vonal a Clairs volt és One Direction-ös cuccok. Oh, je! Nem is fűzök többet ehhez, mert én is voltam 14 éves. Egysze régen! :)
Magamnak vettem egy alkami rucit (közeljövőben 3 helyre is kell mennem...jól fog jönni!), és a HundM-ben akciós felsőket is vettem. Érdemes benézni, mert van olyan blúz ami 1500 Ft!
A shoppingolós szettem kényelmes leggingsből és fekete miniruhából állt, amit indulás előtt szűkítettem és rövidítettem le. :) De kész lett, és ezzel nőtt a hordható ruhák száma. Jól haladok a szűkítéssel...csak sajnos van olyan ruha, amit még nem próbáltam fel...félek előre, hogy nagy lesz az is. 
A legutóbbi vizsgálat alapján van 8 kg felesleges zsír rajtam még. Kérdem én: ha azt is elhagyom, akkor kapok ajándékba egy komplett új ruhatárat jutalmul? Mert úgy lenne igazságos, nem? :)

XOXO
 

8 megjegyzés:

  1. Igen, úgy lenne igazságos... :D Különben határozottan jól rejtőzik rajtad az a 8 kiló zsír. a képeken határozottan nem látszik.
    A táskádat imádom! Vadásztam ilyenre egy ideig, de aztán feladtam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Táska lelőhelye: E-bay. 3-4 ezer ft volt...de kb egy szezont bír. Közben találtam ilyet Ázsia Centerben is. Szóval a kínai és honkongi ipar nekünk dolgozik! LOVE!
      És ugye, hogy úgy lenne igazságos??? :D

      Törlés
    2. Hát, mivel más nem szolgáltat igazságot, magadnak kell megoldanod: shoppingra fel! :D

      Törlés
  2. Anna, lehetne kérni, hogy a ruhaszűkítésről is legyen néha post? olyan DIY-jellegű? Én mostanában ismerkedem a varrással, és a ruháimon is igazítani kell, hál' isten, de nem mindig áll jól a végeredmény!

    VálaszTörlés
  3. lájkolom a rohangálós szetted! ;)

    VálaszTörlés
  4. Úúúú ez a pulcsi.....!!!!!! és még csíkos is! Pont olyan kék a csíkja, amilyet hónapok óta vadászok, de eddig még sehol nem találtam... :( Most nagyon irigykedek!!

    VálaszTörlés
  5. Szuper a kardigánod! Valamilyen márka van beleírva? Látom, hogy nagy "hádás" vagy, biztos tudod, hogy honnan lehet tudni, hogy mikor érdemes menni? Előre is köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnézem mi van beleírva, ok?
      A turizásról itt írtam: http://anaswardrobe.blogspot.hu/2013/03/vigyazz-kesz-turizz.html

      Törlés